חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שבת, 20 באפריל 2013

המשרד עונה 9 פרק 18 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

המשרד עונה 9 פרק 18 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
אחת הסדרות הקומיות הטובות ביותר שמשודרות כיום בארה"ב. זוהי גרסה אמריקאית לסדרת הלהיט של ה-BBC באותו השם. מדובר בקומדיית מקום העבודה האולטימטיבית - סדרה חכמה ושנונה, שכל מי שעבד אי פעם במשרד יכול להזדהות איתה בקלות ולראות את עצמו וחבריו לעבודה בסיטואציות המתוארות בפרקיה. הסדרה מתארת את הווי היום-יום במשרד קטן ואופייני, מבעד לעיניים של צוות שבא לעשות סרט תיעודי על המקום: הבוס (סטיב קארל, "בתול בן 40") שמתאמץ מאוד להיות מגניב וכייפי (אבל כולם לועגים לו ושונאים אותו); האהבות והרומנים בין העובדים; ההתעללויות ומעשי הקונדס כלפי העובדים המעצבנים; השעמום והשגרה השוחקת; והרבה משחקי כבוד ופוליטיקות פנימיות קטנוניות, של חבורת אנשים שצריכים להסתדר ביחד במשך יום שלם, אבל לא כל כך סובלים זה את זה ואת העבודה שלהם. השחקן הראשי וכוכב הסדרה, סטיב קארל, זכה בפרס גלובוס הזהב 2006 על משחקו בסדרה ולצדו משתתפים ריין ווילסון, ג'ון קרסינסקי, ג'נה פישר ובי.ג'יי נובאק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר