חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שבת, 20 באפריל 2013

על טבעי עונה 8 פרק 21 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

על טבעי עונה 8 פרק 21 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
במרכז עלילתה עומדים שני נערים שמחפשים את אביהם, ותוך כדי כך גם נאבקים בכל מיני שדים, מפלצות, רוחות רפאים, ושאר יצורים חביבים שנוהגים בדרך כלל לפקוד בהמוניהם את יצירותיהם של סטיבן קינג ווס קרייבן. חיפוש הבנים אחר אביהם היא עלילת המעטפת של הסדרה, כשבכל פרק הם מגיעים למקומות עליהם קראו בעיתונים עקב תופעות משונות שקרו בהם, כדי לחפש שם את שאיבדו, ולהלחם ברוע שגרם לאותן תופעות. שתי דוגמאות לטיפוסים השטניים בהם נאלצים השניים להלחם הן: רוח רפאים נשית שרוצחת גברים שבגדו, ושד אינדיאני טורפני שמעלים בני אדם ביערות. חוץ מזה, הסדרה מלאה גם בסמלים מיסטיים כדוגמת הכוכב המחומש הידוע, ומתכתבת עם אמונות טפלות רווחות, דוגמת אגדת המפלצת מאגם לוך נס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר