חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום חמישי, 7 במרץ 2013

עשרת הדיברות לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

עשרת הדיברות לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (1956) The Ten Commandments
הסרט הקלאסי, עשיר הצבעים ורב שחקנים גדולים, מספר על משה אשר מוותר על חיי עושר ופאר עם פרעה כדי להנהיג את היהודים לחופש. כדי לחמוק מהצו של פרעה, להשליך את כל הוולדים הזכרים ליאור, משה הקטן הושם בתוך תיבה מקני סוף בתוך היאור, ועכשיו הוא נתון לחסדי האל. משה נמשה מהמים ע"י בת פרעה, אשר באה להתרחץ ביאור. בת פרעה מאמצת אותו והוא גר בארמון המלך יחד עם בנו של רעמסס ה I. בשלב מאוחר יותר, מתגלה זהותו האמיתית של משה כיהודי והוא מגורש מארמון המלך. משה רואה איש מצרי מכה איש עברי, והורג את המצרי וטומן אותו בחול. מעשה זה מתגלה, ומשה נאלץ לברוח ממצרים. הוא מגיע לכנען, שם הוא מתחתן ומוליד ילד, ואז נקרא ע"י אלוהים לשחרר את בני-ישראל מעבדות מצרים. משה מגיע אל מצרים ודורש מפרעה לשחרר את היהודים. כאשר פרעה מסרב, אלוהים מביא על מצרים את "עשרת המכות", אשר פגעו במצרים, אך לא ביהודים, והחמורה מהם - מכת הבכורות.

חלק 1:

חלק 2:

תגובה 1:

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר