חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום רביעי, 6 במרץ 2013

הקרב על הוועד לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

הקרב על הוועד לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (1986) Krav Al HaVa'ad
בתחילת הסרט אנו רואים את עצמון (שייקה לוי) יו"ר ועד הבית מטפח ודואג לבניין המגורים כאילו היה זה מחנה צבאי. הוא מביט מהחלון עם משקפת וצועק עם מגפון על כל מי שמעז לדרוך על הדשא. למנקה הבניין הערבי "ראפיק" (משה איבגי) הוא רוטן על כך וזה מציע לו: "לקנות דשא קוצים, קוצי "תיל" כמו אצלנו בשומרון". דבר אחד מפריע ומטריד את עצמון וזהו הרעש אותו מקים רופא השיניים ד"ר שורש (ישראל פוליאקוב) עם מקדחתו בקלינקה שלו הנמצאת בבנין. עצמון משיג כנגד שורש צו פינוי ושורש מחליט להתמודד כנגד עצמון על ראשות וועד הבית על מנת לבטל את הצו נגדו ובנוסף, לנקום בעצמון. מערכת הבחירות לראשות וועד הבית הופכת לזירת ההתגוששות בין עצמון, היו"ר הנוכחי, וד"ר שורש, עצמון מגייס לעזרתו ב"קרב על הוועד" את אחיינו ג`ימבו (גברי בנאי), מעריץ מושבע של סילבסטר סטאלונה, אשר הגיע מארצות הברית והחליט להתגורר בינתיים אצל דודו עצמון "עד שיימצא את עצמו". אבל, למרבה הצרה, מתאהב ג`ימבו בירדנה (תמי גינגולד), בתו של שורש, והמצב מסתבך. השניים מחליטים לרקום מזימה ולייצר "תיקו" בבחירות לוועד הבית ובכך להיות "כף המאזניים" בבחירות. שני המתמודדים אינם יודעים על הקשר המתרקם מאחורי גבם, שבבוא העת יכריע את הכף, ויאלצם לעמוד בהחלטה האם להשלים ביניהם ולתמוך באהבתם של ג'ימבו וירדנה או לספוג הפסד בבחירות. ביום הבחירות לאחר שהתברר שיש תיקו, עצמון ושורש מבטיחים "הטבות" לזוג וכאשר מוכרעת הכף לטובת עצמון, נקראים כל דיירי הבניין לצאת החוצה בדחיפות. כאשר הם יוצאים, הם מגלים כי חברי ה"חברה קדישא" מתכננים לבנות מול הבניין שלהם בית קברות. השניים, עצמון ושורש מחליטים לאחד כוחות על מנת לסלק את ה"מפגע". עצמון מתחפש לאריכאולוג ושורש לרב והם משכנעים את מקימי בית הקברות כי אסור להם להקים בית קברות באזור זה מכיוון שזה היה בעבר "אתר קבורה של רומאים". נציגי ה"חברה קדישא" בורחים בבהלה ובכך מגיע לסיומו הסרט. על כותרות הסיום רואים את חתונתם של דינה וג'ימבו ביחד עם כל דיירי הבניין. עוד סרט נפלא מבית היוצר של הגשש החיוור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר