חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שבת, 2 במרץ 2013

ואמפ יו (לערפד אותך בתרגום חופשי) לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

ואמפ יו (לערפד אותך בתרגום חופשי) לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / 2013 Vamp U
וויין גרצקי הוא ערפד שלא יכולים לצמוח שיניו. חוסר האונים שלו התחיל כשהוא בטעות הרג את מרי Lipinsky, אהבת חייו, לפני 300 שנים. כדי להסיח את דעתו מהכאב, הוא מלמד היסטוריה במכללה, שטוב יותר? מנסה להחזיר לעצמו את מלוא העצמה שלו, הוא מגייס את העזרה מידידו ועמיתו, ד"ר לוין (גארי קול). שום דבר לא עובד עד סמסטר חדש מביא כיתה ט כריס קלר. Shes טיפי מים למרי ויש להם פרשה מחרידה, בעוד שמועות לטוס ברחבי הקמפוס. אבל כל זה סאוור כשהוא מפנה את כריס לערפד וספיני תאוות הדם החדשים שלה יצא מכלל שליטה בהשתוללות דמים, מה שהופך את השמועות קטנות מדי אמיתיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר