חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שבת, 2 במרץ 2013

אקס פטריוט לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

אקס פטריוט לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) The Expatriate
"אקס פטריוט" הוא מותחן ריגול מסוגנן השוזר בין עולמות ריגול לבין עולמות המשפחה, ועל הערכים המנוגדים שלהם. בן לוגן (אהרון אקהרט), אמריקאי גולה, סוכן לשעבר ביחידת חיסול ממשלתית, מנסה לפתוח דף חדש לחיים באירופה, יחד עם בתו המתבגרת - איימי (ליאנה ליברטו), שעברה לגור עמו לאחרונה לאחר מותה של אימה. בוקר אחד, הוא מגיע לעבודתו החדשה, המספקת פתרונות אבטחה חדשניים לחברה בין לאומית, כדי לגלות את הבלתי נתפס. המקום בו הוא עבד פשוט לא קיים. כל עמיתיו לפרויקט האחרון נרצחו במהלך הלילה. ובמהלך ניסיונותיו ההמומים לגלות מה קרה, אחד מעובדיו צץ ומנסה לרצוח אותו. לוגן מבין, שהוא בסכנה אמיתית קיצונית, אבל אין לו מושג למה או מי רוצה במותו. תקוותו היחידה, היא להישאר בחיים מספיק זמן כדי לגלות מה קורה, אבל יש בעיה גדולה אחת: בתו במערבולת הסכנה. עכשיו נחשפים כל הסודות והשקרים שליוו את התבגרותה, האמת על אביה אותו היא בקושי מכירה, ועליו היא אמורה גם לסמוך. נעים בין הצללים, מגלים השניים כי הם חלק ממשימת טיוח שערורייתית, שעקבותיה מחברים בין סוכנים כפולים של הסוכנות לבין קונצרן תאגידי ענק ורב אמצעים, שעשה רק טעות אחת – התעלם מכוח נחישותו ואהבתו של אב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר