חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום ראשון, 3 במרץ 2013

החץ הירוק עונה 1 פרק 16 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

החץ הירוק עונה 1 פרק 16 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) Arrow
לאחר טביעה קטלנית של ספינה, איש התענוגות המליונר אוליבר קווין נעלם ונחשב כמת. לאחר חמש שנים אוליבר יוצא ממחבואו באי בודד באוקיינוס השקט שחי בו עד לרגע זה. כשהוא חוזר הביתה לסטארלינג סיטי, אמו, אחותו וחברו הטוב הרגישו שהוא השתנה. בזמן שאוליבר מסתיר את האמת על האדם שאליו הפך, הוא מאוד רוצה לכפר על מעשים שנקט כשהיה ילד. הוא רוצה בעיקר להתפייס עם חברתו לשעבר, לורל לאנס. כשאוליבר מתחבר שוב אל הקרובים אליו, הוא בחשאות מקים את קבוצת "החץ הירוק" - משמר אזרחי המתקן את טעויות משפחתו ובנוסף נלחם בתחלואי החברה ומנסה להחזיר את סטארלינג סיטי לקדמותה. ביומו הרגיל אוליבר משחק כרודף עשיר, חסר דאגות ורשלן אשר מוקף בנהגו ושומר הראש שלו, ג'ון דיגל - אשר מסתיר את זהותו הסודית, ולאחר מכן חוזר אל חסות האפלה בזהירות. אך עם זאת, אביה של לורל, הבלש קוונטין לאנס, נחוש בדעתו לעצור את פעילות המשמר האזרחי בעירו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר