חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שישי, 15 בפברואר 2013

פיץ' פרפקט לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

פיץ' פרפקט לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) Pitch Perfect
"פיץ' פרפקט" היא קומדיה מוזיקלית אודות יריבות בין שתי קבוצות שירה מבתי ספר יריבים. להקת הבנות "הברדן בלאס" ספגה מכה קשה לא מזמן כאשר זכתה לתוצאה נוראית בתחרות השירה הארצית. הבנות, שעד לא מזמן הסתמכו על שירי פופ קליטים והמראה החיצוני שלהן בלבד, נאלצו לחזור הביתה עם ידיים ריקות ועם הזנב בין הרגלים. כדי להתגבר על המפלה הקשה הן נאלצות לבצע כמה שינויים גדולים בלהקה. אחד השינויים הללו היא בקה (אן קנדריק). סטודנטית חדשה בקולג', השואפת בכלל להיות די ג'י, שמביאה עימה ללהקה רעיונות חדשים ומודרנים שלטענתה יעזרו לבנות לזכות בתחרות הבאה. אולם המניעים של בקה לא טהורים לגמרי. שכן אחרי פגישה מקרית עם ג'ס (סקיילר אסקין), יריב הבנות מלהקת הבנים, היא משנה את דעתה על עולם הלהקות, הבנות והבנים.


חלק 1:

חלק 2:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר