חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שישי, 22 בפברואר 2013

הארי פוטר וחדר הסודות לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

Harry.jpg הארי פוטר וחדר הסודות לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2002) Harry Potter and the Chamber of Secrets
הארי פוטר, הקוסם הצעיר (דניאל רדקליף) וחבריו רון ויזלי (רופרט גרינט) והרמיוני גריינג'ר (אמה ווטסון) מתמודדים עם אתגרים חדשים במהלך שנת הלימודים השניה שלהם בהוגוורטס, בית הספר לקסמים וכישוף, כשהם מנסים לחשוף כוח אפל המטיל אימה על בית הספר.על הארי פוטר לא עבר קיץ קל, לא רק שהוא היה צריך לסבול את דודו ודודתו השתלטניים, ורנון ופטוניה דרסלי ואת בן דודו הבכיין דאדלי.אלא שהארי גם מרגיש שחבריו, רון והרמיוני, שכחו אותו מכיוון שלא ענו למכתביו.ואז להפתעתו של הארי מופיע בחדרו שדון בשם דובי המזהיר אותו מסכנות גדולות האורבות לו אם יחליט לחזור להוגוורטס.דובי שברצונו למנוע מהגריפינדור הצעיר לחזור להוגוורטס, מנע מכל מכתביהם של רון והרמיוני מלהגיע אל הארי.אך למרות מאמציו השובבים של השדון, הארי ההחלטי ניצל מבית הדרסלים המשעמם בעזרתם של רון ואחיו המגיעים לקחת אותו במכונית מעופפת היישר לביתם החמים והמשעשע של הויזלים.

14 תגובות:

  1. תודה רבה!!

    השבמחק
  2. סרטים טובים אש

    השבמחק
  3. אני מחפשת את הקטע שהארי נלחם בבסיליסק.
    חיפשתי בכל הסרטים של הארי פוטר ולא מצאתי!!!!!!
    מישהו יכול לעזור לי?

    השבמחק
  4. זה לא טוען לי!

    השבמחק
  5. אני ראיתי זה מדהים

    השבמחק
  6. איפה הקישור לצפייה?

    השבמחק
  7. סרטים לצפייה ישירה בחינם ללא הגבלה!!!
    http://freemoviesil.blogspot.co.il/

    **לכל סרט עשרות קישורים לצפייה ישירה**

    השבמחק
  8. זה לא עובד לי

    השבמחק
  9. לא עובד!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  10. זה לא עובדד :(

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר