חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שלישי, 5 בפברואר 2013

ג'וני אינגליש לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

ג'וני אינגליש לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2003) Johnny English
בעולם לא בטוח, אפשר לסמוך על מעט מאוד דברים כמו שסומכים על שירות הביון החשאי הבריטי. הוא ידוע בכל העולם בזכות הסוכנים המבריקים שלו, הטכנולוגיה הכי מהפכנית, כלי הנשק המתקדמים ורשת המידע הבינלאומית בה הוא משתמש. לכן כשמגיע מידע לגבי תכנית לגנוב את אבני הכתר של המלכה, הארגון ממנה את סוכן "מספר אחד", הקרם דה לה קרם של הביון הבריטי, על מנת לפצח את התיק, רק שזה מוצא את עצמו עד מהרה קבור עמוק באדמה. לרוע מזלם של ראשי סוכנות הביון, כל שאר הסוכנים שלהם מצטרפים לסוכן "מספר אחד" בעולם הבא, לאחר שהם נהרגים בפיצוץ בזמן הלווייתו. האם יש קשר בין גניבת אבני הכתר ובין החיסול הקולקטיבי? עכשיו נותר רק אדם אחד היכול להגן על הממלכה, לנקום את מותם של סוכני הארגון ולמצוא את אלו הרוצים לגנוב את אבני הכתר היקרות מפז. רק איש אחד יכול לקחת על עצמו את המשימה, ג'וני אינגליש (רואן אטקינסון), סוכן נמוך דרג הידוע בחוסר יכולתו להשלים משימות. יחד עם עוזרו הנאמן בו (בן מילר), וסוכנת האינטרפול לורנה קמפבל (נטלי אימברוליה), ג'וני אינגליש עומד בפני משימת חייו, כשהוא צריך לעצור תוכנית זדונית של פסקל הצרפתי המטורף (ג'ון מלקוביץ'),להפוך את בריטניה לבית כלא אחד גדול. הוא לא יודע פחד... הוא לא יודע סכנה... הוא לא יודע כלום!

תגובה 1:

  1. לא הצלחתי לבין איך רואים פה את הסרט

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר