חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שני, 18 בפברואר 2013

המלך ארתור לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

המלך ארתור לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2004) King Arthur
הסרט מתאר מזווית יותר ריאליסטית את סיפורם של המלך ארתור ואבירי השולחן העגול. הוא מציג את ההיסטוריה והפוליטיקה בתקופה בה מלך ארתור, על רקע קריסת האימפריה הרומית ומאבקי הכח לשלטון על המדינות החדשות שהתהוו. לאחר 15 שנים קשות בהן שרתו ארתור ואביריו את האימפריה הרומית, הם עומדים לקבל את חירותם ולחזור אל בתיהם ומשפחותיהם. אך טרם יעשו זאת, עליהם לבצע משימה אחת אחרונה עבור הקיסר, והיא ללוות בביטחה משפחה רומית אצילה חזרה אל תחומי רומי. עליהם להדוף את כוחות הסקסונים הפולשים, ולהאבק במורדים בריטים שונאי האימפריה הרומית אשר לקחה מהם את ביתם.


חלק 1:

חלק 2:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר