חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שישי, 22 בפברואר 2013

הארי פוטר וגביע האש לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

GobletofFireUKposter.jpg הארי פוטר וגביע האש לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2005) Harry Potter and the Goblet of Fire
זמנים קשים פוקדים את הארי פוטר. סיוטי לילה מטרידים את מנוחתו וגורמים לצלקת על מצחו לצרוב יותר מתמיד. הארי (דניאל רדקליף) יותר משמח להימלט מהחלומות הרעים אל אליפות העולם בקווידיץ' יחד עם חבריו רון (רופרט גרינט) והרמיוני (אמה ווטסון). אך אות מבשר רעות מדליק את השמיים של מחנה הקווידיץ' - הסימן האפל של לורד וולדמורט. את המחנה תוקפים אוכלי המוות, תומכיו של וולדמורט, שלא העזו להיחשף בציבור מאז הופעתו האחרונה של וולדמורט (רייף פיינס), לפני 13 שנה - הלילה בו נרצחו הוריו של הארי. הארי רוצה מאוד לשוב לכתלים הבטוחים של הוגוורטס, בית הספר לכישוף וקוסמות, שם פרופסור דאמבלדור (מייקל גמבון) יכול להגן עליו. אבל השנה הדברים קורים קצת אחרת.

5 תגובות:

  1. כל האתרים האלה ממש מטומטמים כי אנשים תמימים באים ואתם פשוט עובדים עליהם בעיניים כי לא באמת אפשר לראות פה סרט אם משהו הצלח אז יפה לו כל הכבוד באמת אבל לא הצלחת ואני מניחה שלא הצלחת אז תיכנס לתפוז זה האתר הכי טוב!!!!! ואני לא רוצה להעליב אף אחד זאת הדעה שלי!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הצלחתי להיכנס מכאן ותפוז בלוגי זה אתר דבילי

      מחק
  2. ואם כן אפשר לראות פה סרט אז אני אשמח לדעת איך. כתוב לי תלחצי על הלייק והסרט יעבוד לך אז לחצתי ואיזה פלא? לא עבד!!!!! לא שזה מפתיעה כל כך!!!!

    השבמחק
  3. איך הצלחת

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר