חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שישי, 22 בפברואר 2013

דודג'בול - תפוס את החיים בביצים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

דודג'בול: תפוס ת'חיים בביצים דודג'בול - תפוס את החיים בביצים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / Dodgeball A True Underdog Story
משחק המחניים עומד במרכז הקומדיה המופרעת החדשה של בן סטילר. פיטר לאפליר הוא בעליו של מכון כושר צנוע בשם "ג'ו הממוצע". פיטר הוא אדם נטול מוטיבציה ועם זאת בעל כריזמה שאותה הוא מקפיד להסתיר מהסובבים אותו. מרבית האנשים המגיעים למכון הכושר של פיטר הם דחויים חברתית - לא בדיוק הזן החטוב והספורטיבי שמגיע בדרך כלל למקומות אלה. המתחרה הגדול של פיטר הוא וויט גודמן, בעליו של מכון כושר בשם "גלובו" המיועד אך ורק לאנשים חטובים ויפים כמוהו. וויט מעוניין להשתלט על מכון הכושר העממי של פיטר ולהפוך את המקום לסניף נוסף של "גלובו". הדרך היחידה להציל את מכון הכושר הכושל של פיטר, היא במשחק מחניים לעיני מצלמות הטלוויזיה ומול קהל המונים.
שחקנים: וינס וואהן  קריסטין טיילור  בן סטילר  ריפ תורן  ג'סטין לונג  ג'ייסון בייטמן  האנק עזריה

תגובה 1:

  1. בן סטילר הזה באמת מופרע. האמת שהייתי שמחה לראות אותו בסרטים לצפייה ישירה רציניים יותר, עושה רושם שכל הזמן מלהקים אותו בתור שטותניק.

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר