חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שישי, 22 בפברואר 2013

הארי פוטר ומסדר עוף החול לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

HP5 eposer.jpg הארי פוטר ומסדר עוף החול לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2007) Harry Potter and the Order of the Phoenix
הארי חוזר לשנת לימודיו החמישית בהוגוורטס ומגלה כי רוב קהילת הקוסמים חייה בהכחשת המפגש האחרון בינו לבין הלורד וולדמורט הרשע, ומעדיפים להסתכל בעין עיוורת לגבי חזרתו של וולדמורט. בהרגשה כי מנהל בית הספר הנכבד של הוגוורטס, אלבוס דמבלדור, משקר לגבי חזרתו של וולדמורט על מנת להחליש את כוחו ולרשת את מקומו של שר הקסמים, קורנליוס פאדג', והוא ממנה מורה חדשה להתגוננות מפני כוחות האופל כדי להשגיח על דמבלדור והתלמידים. אבל פרופסור אמברידג', המורה שמונתה מטעם המשרד, אינה מלמדת את קסמי ההגנה, ונותנת לתלמידים שיעורים תיאורטיים בלבד. בכך משאירה אותם בלתי מוכנים באופן מעורר רחמים להגנה על עצמם מפני כוחות האופל אשר מסכנים אותם ואת קהילת הקוסמים כולה. לכן, בעזרתם של הרמיוני ורון, הארי לוקח את העניין לידיו. בפגישות סודיות עם קבוצה קטנה של תלמידים אשר קוראים לעצמם "צבא דמבלדור", הארי מלמד אותם כיצד להתגונן מפני כוחות האופל, ומכין את הקוסמים הצעירים באומץ לב לקרב המתקרב.

4 תגובות:

  1. הנשיקה הראשונה של הארי פוטר...כמה מרגש :(

    השבמחק
  2. אבל זו לו ג'יני אז...

    השבמחק
  3. עם מי הוא התנשק???♥♥♥

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר