חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שני, 18 בפברואר 2013

טופ גיר עונה 19 פרק 4 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

TopGearLogo.jpgטופ גיר עונה 19 פרק 4 לצפייה ישירה / Top Gear - Season 19 Episode 4
טופ גיר (Top Gear) היא סדרה מבית ה-BBC על כלי רכב ממונעים ובמיוחד מכוניות. התוכנית מוערכת בכ-350 מיליון צופים מסביב לעולם, 5 מיליון בבריטניה כל שבוע ב-BBC 2. הסדרה זכתה בפרס אמי ו-BAFTA.
טופ גיר מונחה על ידי ג'רמי קלארקסון, ריצ'רד האמונד וג'יימס מיי, ומציגה את הסטיג, נהג מרוצים אנונימי. התוכנית פרובוקטיבית, מצחיקה ועליזה. בתוכנית יש סקירה על מכוניות שונות, ובפרט על מכוניות על כגון בוגאטי ויירון, פאגאני זונדה או פרארי 430 אשר מסוגלות להגיע למהירויות של למעלה מ-300 קמ"ש. בתוכנית מתקיימים מדי שבוע 2 מרוצים: Power Lap - בו הסטיג בוחן ביצועי רכב נבחר במסלול של התוכנית, ו"כוכב במכונית במחיר סביר" (Star In a Reasonably-Priced Car), קונספט בו נבחנים מדי שבוע ידוענים תוך כמה זמן יקיפו את המסלול במכונית פשוטה ויחסית זולה (סוזוקי ליאנה שהוחלפה בעונה התשיעית לשברולט אופטרה. ובעונה ה-15 בקיה סיד).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר