חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום רביעי, 16 בינואר 2013

הארי פוטר והנסיך חצוי הדם תרגום מובנה לצפייה ישירה

הארי פוטר והנסיך חצוי הדם תרגום מובנה לצפייה ישירה בסרט ה-6 בסדרת סרטי "הארי פוטר" אנחנו פוגשים את פוטר וחבורתו בפתחה של שנת הלימודים השישית בהוגוורטס, אחרי חופש גדול עצוב במיוחד. הסרט הקודם "מסדר עוף החול" הסתיים בכך שלורד וולדמורט התגלה בפני עולם הקסמים, ועכשיו כבר אף אחד לא חושב שהארי ומנהל בית הספר דמבלדור משקרים לגבי חזרתו של זה שאין לנקוב בשמו. מלחמה עקובה מדם פורצת בין "אוכלי המוות" המרושעים – חסידיו "טהורי הדם" של וולדרמוט ששונאים "מוגלגים" ו"בוצדמים" לבין הקוסמים הטובים שלא מוכנים לתת למנוולים להגשים את תוכניתו של וולדמורט – לשלוט בעולם כולו ולהפוך את כולנו המוגלגלים לעבדים של הקוסמים. כשהארי חוזר להוגוורטס הוא מגלה ספר מיסתורי של "הנסיך חצוי הדם" שהופך אותו לילד המצטיין בשיעור השיקויים. דמבלדור מכין להארי שיעורים פרטיים, כשבכל שיעור דמבלדור יראה להארי זכרון על עברו של אויבו הנצחי לפני שהפך ללורד וולדמורט, טום ואנדרולו רידל. הארי יוצא למסע לחיפוש והשמדת ההורקרוקסים של וולדמורט.

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר