חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום חמישי, 24 בינואר 2013

בית החלומות תרגום מובנה לצפייה ישירה

בית החלומות תרגום מובנה לצפייה ישירה יש האומרים שלבתים יש זיכרונות. עבור אדם אחד, הבית הוא המקום שיירצח כדי לשכוח. המו"ל המצליח וויל אטנטון (דניאל קרייג) עוזב את עבודתו בניו יורק כדי לעבור עם אשתו ליבי (רייצ'ל וייס) ועם שתי בנותיו לעיירה משונה בצפון ארה"ב. אך כשהם מסתגלים לאורח חייהם החדש, הם מגלים שביתם המושלם היה זירת רצח של אמא וילדיה, ושכל העיירה מאמינה שאת המעשה ביצע הבעל שנותר בחיים. כשוויל חוקר את המקרה, הוא מקבל כיוון לחקירה מאן פטרסון (נעמי ווטס), שכנה שהייתה ידידת המשפחה שנהרגה. וויל ואן חוברים יחד כדי לפתור את התעלומה, והם מגלים שגורלו הטראגי של האדם האחרון שעזב את בית החלומות של וויל זהה לגורלו של הבא שייכנס לבית.

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר