חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום רביעי, 30 בינואר 2013

ללא גבולות תרגום מובנה לצפייה ישירה


ללא גבולות לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2011) Limitlessאדי - אדם הרפוי בשכלו ומכור קוקאין לשעבר [בראדלי קופר], כעת עובד למחייתו כקופירייטר בבית הוצאות צנוע. דרך מספר צירופי מקרים מוזרים, אדי מוצא לעצמו תרופה מיוחדת בשם MTD-48 שלה יש השפעות נדירות ביותר. בפעם הראשונה אותה נוטל אדי את התרופה, הוא מגלה כי היא ממריצה את תבונתו, והופכת אותו להרבה יותר חכם - אך גם יותר מהיר, יותר אינטואיטיבי ויותר כריזמטי. בנוסף, התרופה מאפשרת לו בתוך כמה שעות ספורות לכתוב ספר יחיד, ללמוד שפה חדשה, או לנבא אירועים מסוימים ע"י זיהוי דפוסים. אך לאחר כמה זמן, הוא מגלה כי לתרופה יש גם תופעות לוואי, הגורמות לו לתהות אם באמת היו אלו צירופי מקרים שהובילו אותו אליה.


חלק 1:

חלק 2:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר