חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שני, 7 בינואר 2013

סיפור מלכותי תרגום מובנה לצפייה ישירה

סיפור מלכותי תרגום מובנה לצפייה ישירה סיפור מלכותי עוקב אחר סיפורה של קרולינה מתילדה, נסיכה בריטית שנשלחת על ידי משפחתה לדנמרק להתחתן עם המלך כריסטיאן השביעי. עם הגעתה היא מגלה מלך ילדותי, שנדמה שאינו מעוניין בה כמלכתו כלל. עם כתר על ראשה, קרולינה שוקעת בחיים של סבל והעמדת פנים. כל זה משתנה כשרופא חדש, ד"ר סטרונזה, מגיע לארמון וזוכה בהערכתו ובחברותו של המלך. בין ד"ר סרונזה וקרולינה מתפתח רומן סודי, בעוד סטרונזה מסתיר גם כמה סודות משלו. הסרט מבוסס על פרשייה אמיתית מרתקת המעלה שאלות על עקרונות, אהבה, בגידה ורומן אסור – סיפור ששינה את פניה של דנמרק לנצח.

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר