חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שבת, 12 בינואר 2013

סוף המשמרת תרגום מובנה לצפייה ישירה

סוף המשמרת תרגום מובנה לצפייה ישירה "סוף המשמרת" הוא מותחן פעולה בכיכובם של ג'ייק ג'ילנהול ומייקל פנה, המגלמים שני שוטרים שמפטרלים בשכונות הכי מסוכנות של לוס אנג'לס, ואז עולים על תגלית המסבכת אותם עם קרטל סמים. את הסרט ביים דיוויד אייר, המוכר בעיקר כתסריטאי של "מהיר ועצבני", "יום אימונים מסוכן" ו"ימ"מ - יחידת פריצה", אך עמד גם מאחורי המצלמה קודם לכן בכמה סרטים, ובהם "מלכי הרחוב" ו"Harsh Times". בכל העבודות הללו, עשה לעצמו שם כיוצר פעולה אלים ומחוספס המבקש ומצליח להציג את חיי הרחוב כפי שהם, וניחן באיפיון חזק של דמויות. המיוחד "בסוף המשמרת" הוא סגנון הצילום שלו: הכל מובא לנו באופן קצבי ותזזיתי דרך נקודות מבט שונות של מצלמות היד שברשותם של הגיבורים, ובהם השוטרים, העבריינים והאזרחים שנקלעים ב יניהם, ולעתים דרך נקודת המבט של מצלמות האבטחה הלוכדות את ההתרחשויות. כל זה הופך את "בסוף המשמרת" לסרט פעולה ריאליסטי במיוחד.

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר