חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שישי, 25 בינואר 2013

אקס-מן 3 תרגום מובנה לצפייה ישירה

אקס-מן 3 תרגום מובנה לצפייה ישירה הסרט השלישי בעלילותיהם של המוטאנטים (הטובים והרעים) מפגיש שוב את פרופסור אקסבייר (פטריק סטיוארט) וולברין (יו ג'קמן), סופה (האלי בארי שהפעם גם תרחף באוויר ולא רק במטוסים), ג'ין גריי (פמקה ג'נסן) סייקלופ (ג'יימס מרסדן), רוג (אן פאקווין) ואייסמן (ג'ון אשמור) שיעמדו אל מול אויביהם, "אחוות המוטאנטים" המאמינה בהכחדת האנושות ובהחלפתה בשלב הבא של האבולוציה, המוטאנטים. בראש "אחוות המוטאנטים" עומד מגנטו (איאן מקלן) וסביבו פיירו (אהרון סטנפורד), מיסטיק (רבקה רומיין) וג'אגרנאוט (ויני ג'ונס) אחיו החורג של פרופסור אקסאוויר. לחבורת האקס-מן יצטרפו כמה מוטאנטים חדשים, האנק מקוי המכונה ביסט (קלסי גריימר) בעיקר בגלל פרוותו הכחולה ושיניו החדות, וורן וורטינגטון (בן פוסטר) שבגלל זוג הכנפיים הלבנות הגדולות שעל גבו זכה לכינוי אנג'ל.הטרילוגיה מגיעה לסיומה (למרות שבהוליווד תמיד משאירים פרצות לעוד ועוד סיקוולים) עם פרופ' אקסבייר ובית הספר המיוחד שלו למוטאנטים צעירים, ומצד שני - מגנטו וצבא המוטנטים הכועסים. הפעם מגנטו מנייד את פלוגותיו במערכה נגד "תרופת הפלא" שהומצאה במטרה לדכא את המוטאנטיזם! בריאן סינגר מפנה את כס הבמאי לברט ראטנר ("דרקון אדום"). עם פטריק סטיוארט ("מסע בין כוכבים"), איאן מק'קלן ("שר הטבעות"), יו ג'קמן ("קייט וליאופולד") והאלי ברי ("מונסטר בול").

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר