חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שני, 16 בספטמבר 2013

תודה ששיתפתם לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

תודה ששיתפתם לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
שלושה חברים - אדם (מארק רופאלו), מייק (טים רובינס) וניל (ג'וש גאד) כולם מגיעים מרקעים מאוד שונים. אדם הוא גבר צעיר, נואש לזכות בלבה של יפהפייה (גווינת' פאלטרו), מייקי הוא ספונסר למכורים, אבל הוא בעצמו זקוק שיזדקקו לו, וניל הוא רופא צעיר שהקריירה שלו סובלת בגלל שקריו החוזרים. למרות ההבדלים ביניהם, לשלושתם מכנה משותף: הם נמצאים בטיפול מתמשך לגמילה מהתמכרותם לסקס, כך שבפעם הראשונה בחייהם, הם יהיו יכולים להתחיל ליצור קשרים אמיתיים משמעותיים.

5 תגובות:

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר