חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שני, 16 בספטמבר 2013

גשם של פלאפל 2 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

גשם של פלאפל 2 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
פלינט סוף סוף קיבל את מבוקשו; ההכרה כממציא שעבורה חיכה שנים. כעת הוא מצטרף לחברת המצאות של הגיבור שלו: צ'סטר החמישי. בחברה של צ'סטר עובדים הממציאים המבריקים ביותר בעולם ושם ממציאים מכשירים לטובת האנושות. אבל הכל משתנה לאחר שפלינט מגלה שהמכונה שלו ממשיכה לייצר אוכל ממים והתחילה גם לייצר מפלצות אוכל. בעקבות כך גורל האנושות בסכנה ופלינט נאלץ לצאת ולהילחם בשרימפנזות, פשטידות תפופיטונים, ועכביצ'יזים ועוד יצורים כדי להציל את העולם פעם נוספת.

5 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. איפה הסרט?

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה צריך לעשות לייק בפייסבוק כדי לראות אותו! עזוב אל תראה אותו פה, תראה אותו בקולנוע וזהו לא צריך להשפריץ לייקים לכל מקום שרק מבקשים! זה האתר הכי טוב שאני מכירה ועכשיו כשהם מחייבים אותנו[הצופים] להביא לייק כדי לראות זה מקלקל אותו וחבל!

      מחק
  3. איפה הסרט מתי היא הסרט יצא

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר