חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שבת, 20 באפריל 2013

בלדה לאביב הבוכה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

בלדה לאביב הבוכה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"בלדה לאביב הבוכה" היא דרמה מוזיקלית תוצרת הארץ פרי עטו של בני תורתי, המעוצבת בסגנון שמושפע באופן ישיר ממערבוני הספגטי. יוסף טאווילה היה נגן ה"טאר" האגדי של "אנסמבל טורקיז". בערב הבכורה של נגינת יצירתם "סימפוניית האביב הבוכה". התרחשה תאונת דרכים קטלנית, מהמכונית המעוכה חולצו בחיים יוסף טאווילה, מרגרט אהובתו, וחברו הטוב אברם מופרדי. שניים מחברי הלהקה נהרגים. טאווילה שנהג ברכב בזמן התאונה נשפט, נמצא אשם וישב מספר שנים בבית הכלא. לאחר שיצא מהכלא פרש טאווילה לצפון הארץ, פתח בית מרזח והתגעגע לימי הזוהר האבודים. הסיפור מתחיל עשרים שנה אחרי התאונה, עם הופעתו של עמרם, בנו של אברהם מופרדי, ובפיו בשורת איוב: אביו נמצא על ערש דווי - גוסס מסרטן הריאה. הוא מגיש לטאווילה פרטיטורה לסימפוניית האביב הבוכה, היצירה שלמעשה לא נוגנה מעולם. טאווילה מבין שחברו משכבר הימים אברם מופרדי, מבקש ממנו לשמוע את היצירה שכתבו שניהם לפני שהוא מחזיר את נשמתו לבורא. באותו לילה גומלת ההחלטה בראשו של טאווילה לבצע את הבקשה האחרונה של חברו הגוסס. כדי לבצע את המשימה. עליו למצוא שמונה מוסיקאים מיומנים, שמנגנים על כלים אקוסטיים ראשוניים (טאר, עוד, קמנצה) כדי שיוכלו לנגן את הסימפוניה שנכתבה. אם יצליח, יגשים את בקשתו האחרונה של אברם מופרדי, חברו ללהקה, ואולי יביא תיקון לנפשו המיוסרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר