חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שלישי, 16 באפריל 2013

ספרטקוס עונה 3 פרק 10 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

ספרטקוס עונה 3 פרק 10 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
גאיוס קלאדיוס גלאבר מת. חודשים רבים עברו מאז תבוסתו וצבאו המורד, בראשותו של ספרטקוס והגנרלים שלו קריקוס, גאניקוס ואגרון, ממשיכים לצבור נצחונות על רומא. עם מספר המורדים הגדלים לאלפי עבדים משוחררים, הם הפכו לכוח שהחל לקרוא תיגר אפילו על הצבאות האדירים של רומא. ספרטקוס נחוש יותר מתמיד להפיל את הרפובליקה הרומית. בעקבות מותו של אשור, ניביה וקריקוס, נלחם כאחד עם כוח ונחישות. גאנינקוס תמיד מבקש לאמץ את החיים במלואם , חולק את מיטתו עם סקסה היפה והמסוכנת. יחד , המורדים עוסקים בהתכתשות מדממת מאחד לאחר ומתכוננת לבלתי נמנע, מלחמת חורמה מלחאה עם רומא. הסנאט הרומי פונה לאזרחיה העשירים, מרקוס קראסוס לסיוע. פוליטקאי חזק ואסטרטגי שמכבד את היריב שלו ומסרב לעשות את אותם הטעויות של גלאבר וקודמיו. עם צעיר ותחרותי יוליוס קיסר כבעל ברית, קראסוס החליט לרסק את ספרטקוס והמרד שלו. מסקנת האפוס של מסע אגדי, ספרטקוס: מלחמת הארורים תהיה לשחרר קרב דומה לשום דבר שאי פעם נראה בעבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר