חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום חמישי, 18 באפריל 2013

החממה עונה 1 פרק 26 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

החממה עונה 1 פרק 26 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
הנערים המבריקים, הספורטיביים והמוכשרים ביותר במדינה, דור העתיד של ישראל, מתקבצים על שפת הכנרת במבנה קסום. רק הם, יחידי הסגולה שנבחרו בקפידה, יזכו להיות חלק ממסורת מפוארת של תלמידי "החממה": בית הספר שגידל דורות של מנהיגים. עם הזמן מתברר לגיבורינו כי מתחת לחזות הפסטורלית של בית הספר מסתתרת מזימה שיכולה לגרום לאסון נורא. רק אם ישכילו כולם לשתף פעולה ולשים בצד את היריבויות האישיות, יוכלו לנצח את כוחות הרשע ולהציל את עצמם ואת חבריהם. לצד עלילת המתח הצוברת תאוצה, מתנהלים הנערים בין הלימודים המיוחדים במינם ב"חממה" לבין בילויים, אהבות, אכזבות, חברויות שנוצרות ומתפרקות ויריבויות ההופכות לחברות נפש. דבר אחד בטוח: כששנת הלימודים הזו תסתיים, אף אחד מהם כבר לא יחזור להיות מי שהיה... שחקנים: לי בירן, גאיה-שליטא כץ, ידין גולדמן, ליאור שבתאי, ג'וי ריגר, אלי קרן אסף (הפיג'מות) , דניאל ליטמן, דר זוזובסקי ושיר מורנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר