חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום ראשון, 13 בינואר 2013

קרוב להפליא ורועש להחריד תרגום מובנה לצפייה ישירה

קרוב להפליא ורועש להחריד תרגום מובנה לצפייה ישירה "קרוב להפליא ורועש להחריד" הוא עיבוד לרב-המכר המוערך של ג'ונתן ספרן פויר. כזכור, הסרט מתרחש בניו יורק שלאחר הפיגועים במגדלי התאומים. גיבורו הוא אוסקר, ילד בן תשע הרודף אחרי חידת מותו של אביו בפיגוע. אוסקר הוא ילד גאון וכובש לב, שלוטש עיניים לאירופאיות הקלאסית (ומגדיר עצמו כ"פרנקופיל"), עסוק תמידית בהמצאות משונות (רכב מחומר מתכלה, לדוגמא) ודובר שפה ייחודית, מבוגרת ומתקדמת לגילו. אוסקר נע ברחבי ניו יורק בחיפוש אחר אדם בעל שם המשפחה Black (שחור), האמור לשפוך אור על חידת מותו של אביו בהתקפת הטרור. אביו של אוסקר, בהיותו בחיים, נטל את תפקיד "ההורה הטוב", ומילא את חייו של אוסקר בחידות שחייבו אותו לשוטט בעיר ולעקוב אחר רמזים. אוסקר מחליט שגם במותו הוא עשה דבר דומה, ומוצא, בדרך שרירותית למדי, רמז המוביל אותו לשם משפחה זה. הגילוי מוביל אותו למסע אחר ה"שחור" שבניו יורק, ודמויות רבות, שזהו שם משפחתן, קופצות לרגע לסיפור ויוצאות ממנו, מרכיבות בפנינו פסיפס עשיר ומאפשרות לנו לצאת למסע מרגש.


חלק 1:

חלק 2:

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר